diumenge, 26 d’abril del 2015

MIRAMBELL

No és perquè si aquest nom. Em desvia de la ruta prevista, per segona vegada avui , però surt a compte. L' elevació suposa  una vista circular d' un   territori  que vol ser mirat.
Ni passo de llarg, ni deixa indiferent.
S' estan fent obres, com és habitual arreu aquest dies.  En un nucli petit, l' obra sembla descomunal, feliçment abassagadora, (1) promesa no llunyana de millora pública fins la propera elecció.
Algú, poca gent hi ha en aquests pobles, em facilita molt una orientació cabal per  continuar la ruta:

- Per Sant Guim  fas molta volta , Cunill  és aquest poble d' aquí darrera , Per on vols anar per pista o per carretera( el que més convingui li dic) Baixes,  pots passar per les obres, a la dreta,  surts del poble i a Pujalt hi ha indicadors , ( diu tots els massos i camins per anar de diferent manera...  em perdo , ja ho trobaré , a més porto un  tros de mapa del MOPU de l' any 2010, finalment  i com quasi sempre he de tornar a preguntar  a la cruilla que com sempre no porta cap  indicació, espero i un amb un 4x4, para al senyal que li faif  i amablement m' indica com arribar o bé a L'ASTOR o a l' estació més propera.




 No sé on sóc , en quina comarca , SICARRA ?  però les llengües escrites parlen d' ALTA ANOIA, Lleida , Barcelona ?  ( A la Wiqui no surt.  Increïble
 





En el secà, l' aigua és un bé més que preciat.L' seva absència , un mal,  Fer-lo arribar a les cases, un decans.
El camí fa baixada i me'n vaig  joiós. Les pujades TREBALLOSES (  trabajosas) (2) inevitablement  arribaran m' ho diu la lectura atenta de  la configuració  física d' aquet territori.



(1) Ésjusta aquesta paraula, ara vol ser meva  aquí,  , com ho va ser de SENYORIA I de CAMÍ DE SIRGA un dia 
(2) Em surt,  sense padrins.

1 comentari:

  1. El camí fa baixada i me'n vaig joiós. Les pujades TREBALLOSES ( trabajosas) (2) inevitablement arribaran m' ho diu la lectura atenta de la configuració física d' aquet territori.

    ResponElimina