dimarts, 14 de juliol del 2015

EL CABÚS
Agermanament de bicis.
- Em fas una foto ?
- Faltaria més
- D' on ets ?
- Vinc d'  Alacant
-Doncs jo sóc de Castelló
- T' importa   ferne una a mi  ara ?
- Posa la bici al costat perquè s' aguanti
- Surtirà ...
-  Clar que si !

( Divendres 10 de juliol , segon dia del meu GRAN INTERNATIONAL TOR )
. No baixes fins a Tor ?
- Amb aquestes rodes..., quan era més jove, baixavem per la Puríssima amb fred i a vegades neu...
- Estaràs molt per aquí
- El diumenge fan la cursa PORTS D' ANDORRA , i vaig entrenant, després s' ha acabat  i cap a casa
- Sort en la curs i bon estiu
( Ens acomiadem.  La ratlla blanca de darrera les bicis deu ser el límit, marca de  frontera, s' acaba l' asfalt i comença una altra història , Cursa dels PORT !  Jo he  fet ja tres , i Puymorens, quatre, però allò era DOM TOM  sur la grand mer  du Pyrenées, Caic que la paraula PYRENÉE  éstpa feta  de dues PYRE i NÉE, bonica metàfora . Salut a tots els ciclistes que em van preguntar quan caminava en les esgotadores pujades i a l ara ja amic d' ALACANT  del darrer port de la travessa , Sort a tots )







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada