dimarts, 26 de gener del 2016

EL LLOBREGAT  BLAU.
bé, avui   arrossega maragdes





i VIA VERDA
 de pont


 a pont
A partir d' aquí , DE SAL LLENO , melancòlicament  hivernal / HIEMAL, camí de Manresa 
he de consultar la GUIA a casa   per veure exactament com , perdut amb bici , arribo a l' aiguamoll , de la CORBATERA . Pregunto a una senyora per sortir del pas ,
" jo diria que van per aquí ",   i no sé què senyala .
" millor que pregunti a aquest senyor, ell segur que sap "
Em  dona indicacions  suficients, llargues  precises per continuar perdut: arribarà per sota per sobre, a l' altra banda, A LES CARAVANES, AL PIRULI DE MANRESA, pot anar per SANTPEDOR o per on vulgui arribar...
-  SANTPEDOR EL CONEC , la SÈQUIA
Pot anar si vol per canins,  LA SÈQUIA és un dels senders
etc, etc,
- Moltes gràcies 

Tinc una  estona de  sol  i mal serà que no pugui sortir  d' aquesta  descivilització  escampada  de restaurants, karts,
 noto  la presència d' un NO LLOC habitual , veig a l' altra banda de la  autovia el lletrero del LLEÓ, no  puc passar, ,  estic entre la immensitat  de la PUTASA", la zona de deconstrució post industrial, l' abandó agrícola només  vora riu,   la intensitat de l' abandó m' acompanya, entenc que el riu es vulgui estantir . Sembla mentida però veig aus.  Perdido en el pantanal , continuo amb la meva intuïció, cap  ESMÍGOL em dóna un mal cop de mà
 Es veritat passo per KARTS,LES  CARAVANES,  em passen dos ciclistes, bon senyal,  arribo al PIRULÍ però continuu perdut de MANRESA Segueixo una carretera de fàbriques,  , SANTPEDOR   només 2 km, abans però un indicador d' alta gamma per caminants em reclama
LA SÈQUIA , UNA EXPERIÈNCIA  total, sublim
la via,  on d' ARIADNA, posarà  fil Fi a l' AGULLA.   Això ja ho conec

i com si sortís del túnel del matí i de les ombres  apocalíptica de la tarda ,
entro en  la fantàstica claror  de l' estret camí medieval


Tot avall
no hi ha pèrdua,
be
per un moment el devoren


Sortida dedicada al PEPE, , que va haver de fer moltes vegades  el camí , per aquesta via  ( malauradament colgada  quasi tota ) per  carregar la potassa  o carbó de  trens descarrilats, esgarriats.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada