diumenge, 17 de gener del 2016

EL CUL DE LA PORTADORA


























1 comentari:

  1. M' agrada la història que ens exlica un casual caminant que trobem arribats quasi al cim De petit li deien LA SERRA RODONA ( no ho diu clarament però sembla que era una manera d' evitar posar "disbarats" en boca de nens, de CUL totes en tenen, totes són PORTADORES ) , però aquesta serra la situa sobre de CAN TOBELLA... i on estem no deixa cap marge de dubte. hem vingut expressament , volem arribar i falta molt poc
    Desitgem feliç festa d' Hivern al caminant, és de Monistrol. Havia estat ballador del BO BO i en l' actualitat... etc.
    La gent malrat l' época de la super comunicació ciber, té ganes de parlar, i expliquen coses que mai trobaràs a la xarxa
    La literatura oral la declames tu la puc escriure, si cal i em pau, a partir del que em fas escoltar
    No és un muntanya més, forma part dels límits ... i ara ja conté una boca diferent a la teva i a la meva
    No em prenc gaire molètia a comprovar les dades que em diu El que val és el que ens ha deixat.

    ResponElimina