dilluns, 18 de gener del 2016

18-1-26
per canviar d' andana no calia  el teletransportador, em van dir que no abusés, que   això és un recurs limitat d'  energia  i no convé abusar perquè si hi ha moltes persones que el fan servir pot crear interferències interplanetàries i aquí la baixada de tensió  pot causar  col·lapses del servei,



Gràcies.






hi ha qui no va tenir tanta  sort  i va canviar de galàxia ( no només d' andana )   es perden  i no són recuperables  diguem que han tingut voluntat  no d' esdevenir , sinó  de no venir més.




 dues hores de contacte amb absolutament tota la humanitat, la renovació de la identitat  requereix aquest tràmits




en aquesta nova, identitat,  algú    no va parar prou atenció en el trasbals que suposen les renovacions  cada  cert  temps , allò que els programadors de la GRAN GALAIA  és un segon de temps còsmic, en la  durada recent renovada, suposa  deu anys,


Total perquè li he dit a la sofisticada  ombra  cibernètica  controladora de les dades pel nou canvi  que si m' atenia  avui mateix   no  em faria  més independentista , i que conservaria la identitat comuna als d' aquí... tot per no haver de tornar  demanant cita com diuen ells )

.i vatua aquí que si , que m'han atès  incomprensiblement ràpid , tot i que algun organisme  no tan sofisticat com l' ombra cirbernètica Imatge udos ) , exactament  com la imatge tres, ficava cullerada  per alterar el nerviosisme de les diferents  esperes. 
I ara no em puc desdir. I aquí em tens fent temps per renovar una vegada més, davant d' un lloc ben curiós    un hàbitat on  la poca  natura pugna per fer-se veure   amb esforç  entre galerades immenses de ciment que tot ho cobreix. Sembla impossible que hagi pogut sobreviure i créixer  les capes de ciment no han pogut ... com s' ho fan  ?
estic informat:  que han pogut canviar de sexe, segur i a tots els efectes, han fet efectiu  el  que semblava el mite de l' ETERNA JOVENTUT, tothom i pot prendre  el líquid , això si , està  molt estipulat i informen tan bé de les con seqüències que  no tots el volen.  Per les  identitats, el meu cas,    necessiten   més seguretat, ja està provat però els cal més seguretat,    diuen noséqué dels orígens, , d' aquí la data de renovació cada...
- eh, despierta 
me dice una voz,
la misma que ayer 
me decia que las HIGAS ALBARDAS  de SAN ANTONIO  ya estaban a punto
 A veces llaman, pero se equivocan  no me buscan a mi,  una interfèrencia más,  de una identidad fallida o en tránsito.
 Jo ja estic demanant hora pel 2026, total un segon,  i que  un segon  d' identitat ?  un TIC TAC  per alguns en el so de l' eternitat on han volgut estar  instal.lats.
- t' has deixat el TRO fora
Una altra inter ferència.

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada