diumenge, 24 de gener del 2016
DIDEROT FATALISTA
JACQUES l' ESTRIPTIADOR
La darrera paraula no es troba enregistrada, què passarà quan publiqui l' entrada. esperarèé
Tampoc es veu tota l' arrel tot i que queda al descobert un gran tros. Son arrels al descobert. La literatura seria com la terra que permet arrelar.... no, no, la lieratura és allò que permet de veure més , que fa quedar al descobert el que de per si quedaria amagat a la simple vista.
Aquesta seria la funció de l' operant, de qui ha tret la terra, d' aquell que ha deixat al descobert aquesta rel . Deixar-la al descobert, era tant important com fer el camí ?
Segurament passaran molts anys fins que JACQUES EL FATALISTA I EL SEU AMO, puguin ser no ja apreciats sino simplement considerats el que deixaa al descobert pot a més de descolocar, posar al límit. Les traduccions diuen AMO , quan l' original és MAÎTRE, agrada aquesta paraula, no se si és un fals amic trampós idiomàtic, però l' inerlocutor de JACQUES, ni és amic, ni mestre, , ni AMO, per la funció que li toca de fer: escudero, ajudant, paje, esclau segur que no, en tot cas és un servidor molt particular, confús.massa impertinent , de veritat que no ho sembli ,
Les arrels posades a mal descobert?
apreciades ? els alemanys les van descobrir , què dureine veure de primer ? Avui no és així ( sobte el despatx de SAVATER, serà la recionalitat pura devant duna arrel no massa racional ? parlo en un altre moment) ,o ja no és així, però calla, què estàs fent , és algú imprescindible per sostenir la narració , no entrem en detlalls realistes, el territori explrat, posat al descobert és un altre
Transparènci, no sembla amagar res, ni la interlocució amb el lector, STRIPP de la literatura ER, possiblement , on em deixes mal parit a mi ?
a
b
c
d
e
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada