divendres, 20 de novembre del 2015

ALBUM FABULOSA BERGA
A cal NEGRE a més de tenir aquest detall, tenen la delicadesa de servir lel boníssim  entrepà de truita,   sobre aquesta  estovalla

Que no et passi per alt  el   detallzo de la BICICLETA. Diu,
 BICI PARK, 
com un dels serveis de què disposen. És veritat. L' utilitzo.

Quan li dic a....  m' agradaria saber el seu nom, la seva volutat d' atenció  és excepcional - de quedar-me'l  em contesta:
- Tinc una altra cosa per vosté 
i em regala   aquest opuscle



  editat en commemoració dels 200 aniversari de l'  establiment.
Em regala a més a més   tres magnífiques mandarines vingudes de càlides terres, precisa que com són catalanes, les ha de pagar més cares. Coses.   Em diu que les necessitaré.  Li  he explicat la pretensió d' arribar a SOLSONA. M ' explica com es va iniciar   en el ciclisme precisament fent aquesta ruta,  la va acabar ? què va passar amb la pluja  aquell dia ? M' avança certes dificultats, dues pujades.  vol exagerar però quan li dic que jo sóc rei  de baixades, la forma com que he arribat fins aquí, que juts ahir he  aprés a empaquetar la bici, etc. , relativitza  les dificultats:
- no res que no es pugui fer   
Qui deia nosequé del VIATGE I DE L' ART
Un bon començament , l' art en la conversa en el tracte, en  les formes . A Berga    no només es respira,el trepitges, només de posar roda i peu al carrer, clar que és EL MAJOR   en la PLAÇA DE SANT JOAN




Cap altra lloc he trobat com a Berga uns carrers amb tanta   càrrega d'  emoció  i sentiment.





 i tot tan ben explicat




 He pensat   en possibles efectes en la meva percepció de l' amorós cafè de CAN  NEGRE.
 













 - És molt maca aquesta plaça

- - contesta el carter just  davant del lloc on es situa el TABALER
-Tan petita, sembla mentida que hi càpiga tanta gent
- Si tots ens preguntem el mateix, però així és.
Li explico  el fet que  he estat dues vegades al SALT DE PLENS,  no el sentiment amb què hi era.
Tornaré , hi penso tornar...
Crec que ha estat el cafè, segur, segur que és ell, NEGRE,   qui  em fa oblidar , tapar, la meitat  invisible del meu discurs.


O és  l'  esperit que circula i que senzillament posseeix sense voler a qui arriba  sense defenses preconcebudes ?


En general les ciutats tenen molta cura dels seus aparadors.   Cal parar atenció  sempre a com i de què  ens estant parlant.
Aquí  ha crescut un dels  motius  de visita  de sempre

Però jo em quedo amb aquest:,

reflex de l' apoteosi  PATUMAIRE de la façana de l oficina  dels Mossos 
El rellotge i l' hora són reals.Els efectes ...  també i  per sempre.  Berga atrapa, però ens deixa anar , el camí pot fer  pujada i jo amb la bici  els faig a peu.
Ah, tinc tres mandarines, i semblaven   de  veritat !



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada