diumenge, 18 d’octubre del 2015

 GAUSES
Nosaltres diem així - em diu un guia molt atén a qui de nou ccosulto l' tineraria aseguir

Està casa meva. La ruta no està marcada al mapa com carretera,  ara està  asfaltat, es planera  i passes per camps i bosc  . Si vas per dalt  et trobarà amb una carretera amb pujades i baixades molt ... ( ho diu movent les mans, i jo penso que no em convé. però és la ruta que vull fer malgrat les dificultats en teoria )
Gràcies, no us vull molestar més  ( treu el GPs, em dóna les coordenades i les hores a peu, i enla ruta en cotxe.
Ni és cap molèstia
Li agreixo. Abans de decidir, m' agradaria  fer una volta pel poble
Fa goig estar en territori on la gent  és mostra tan atenta.
En sortir  del nucli  habitat, veig un lletrero  amb el nom  GAUSES. Segueixo, malgrat penso que vaig en una direcció contrària.
El camí és bonic, dues passejants  a qui pregunto m' informen que vaig bé però que faig molta volta per anar a Banyoles. Tenen raó, però hiha raons que els sentiments no entenen.
Arribo al nucli urbà. La porta  de la casa dels nens al balcó s' obre i els fancesos, aiò em sembla quan em parlen,  que l' habiten apunt de sortir, una mica més i els retrato.
Els trobo a la plaça F MACIÀ.
 Encara  es reconeiexen traces i objectes en plena fase de  tránsit a la possible  modernitat.
Més endavant , convieun tractors envellits i apartats  amb altres en plena feina .  Rovellada transcisió  a una insegura modernitat aviat  també  rovellada.O serà ja ostmodernitat ?



El paisatge  no deixa de ser bonic amb  vistes magnífiques  del treball i les eines.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada