dissabte, 11 d’octubre del 2014

THE




















EATLES

Són directes en els seus missatges
HAPPINESS IS A WARM GUN (Lennon )
( No crec que els animals sentin aquesta felicitat  avui, o demà 12 O, quan els els trets que sentim trenquen la calidesa de  la tardor anunciant  l` obertura de la veda )
MARTA MY DEAR (McCarney)
Hold you head up..
You have always been my inspiration
WHY DON`T WE DO IT IN THE ROAD ? ( McCarney )
DON´T LET ME DOWN (Lennon )
SOMETHING (Harrison)
Something in the way shi moves 
Attracts me...
And all I have to do is things of her
I don´t want  lo leave her now
OCTOPUS´S GARDEN (Starr )
I'd like to be under the sea
In an octopus`s garden in the shade
GOLDEN SLUMBERS( McCarney /Dekker)
Once there was a way
To get back  homeward
CARRY THAT WEIGHT (McCarney )
Boy, you-r gonna a carry that weight
Carry that weight for long time
TWO OF US ( McCarney)
Two of us riding now here
...
You and I  have memories
Longer than the road that stretches out ahead
Standing solo in the sun
You and me chasing paper

DIG IT  ( Lennon, MaCarney, HarrisonStarr )
Només a tu que em mires et traduiré el missatge cas que no entenguis les paraules
Like a rolling stone
...
And the BB C
BB King

THE LONG AND WENDING ROAD ( McCarney)
That leads to your door
Will never disappear 
I seen that road before
It always leads me here
Lead me to your door
--------------------------------------------------------------------------
Els BEATLES són grans, van ser uns grans ESCARBA DORS. La mostra recollida petita i sesgada, prou suficient aquí i avui per acompanyar.
, Insisteixo, si em mires ... si no YOU TUBE fa miracles  per escoltar i traduir les cançons. Un clic i a navegar amb les ordes del temps que ens toca viure






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada