dijous, 9 de març del 2017

YO QUIERO UN TEBEO

yo quiero un TBO
si no me lo compras  lloro
y PEDALEO
(1)
 por increïble que te parezca hoy pedaleamos des de la cuevo de la ARAÑA  hasta
LA BATALLA GATS & RATS

la veritat un viatge  molt comificat (comicificar ?  paraula totalment absent de la nube fins avui )

demostrem al públic general grans i petits que es possible fer parlar  imatges com aquestes

 yo quiero un TBO
en la BIBLIA de RIPOLL lo veo 
cómprame un ...


mira que sino  en VILA CASALE
me meo 
(patrimoni Unesco la més important colecció de mosaïcs d' Europa Toma mosico de ... las viste tú ? ! y cerca de la N  de DON LEONARDO de SICILIA y de CASTROGOETHE)
un TEBEO
y
en EGIPTO qué

esta si

esta no




esta no me la creo
yo


 esta si



los egipcios tienen  pena no ? tanta como las egipcias 

acabose  GATS & RATS
quiero más
el rei de las ratas 
porfa !
( rajoles que han estat restaurades en  LA BATALLA  la tenda on està EL REI   forma part de l' original 
la veus ?


un cómic total on les viñetas són RAJOLES
riete de RASCA Y PICA MIKEY TOM & GERRY y  el padre  DISNEY que los parió ?

les rates estan guanyant  la bandera butifarra amb la  sadinada   està acabant

yo quiero un TEBEO
en mi  museo lo tengo 

(1) bicis voladoras  en veloódromo olímpico de  MORTADELO y FILEMÓN en  BCN  92  con todo el sentido crítico abacado desbocado  de F IBAÑEZ  que no fue posible en todo un tiempo de negrura  anterior 

YO QUIERO UN TEBEO

en mi  tu cabeza los tengo
y con ellos siempre

PEDALEO















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada