dimecres, 15 de juny del 2016

TV3 en campanya  a les RODALIAS
deu ser un punt sensible de la tribu d' aquí per tirar en cara de l' enemic d' allà
ha de funcionar malament per guanyar vots ?
no paren  de "azuzar"
en l' andana de la REPÚBLICA DE PERIODISTES algú ha vist que som molts els usuaris    
els FGC  funcione millor ? Per a la meva butxaca, punt sensible important,   NO
tot està pensat per fer pensar  que seria millor que
pero jo quan em volen fer pensar  de manera tan planera
agafo el  tren   i  penso el que vull 
fa molt de temps  que no miro horaris
no soc de la zona de TARRAGONA  ni de LLEIDA
formo part de la CATALUNYA de RODALIES de la gran capital
y viatjo sovint amb la meva bici  ( avui vesprada, no podia faltar menció / nominació )
mai cap problema
el seu foc per més encés que el tinguin   no em fa descarrilar gens
faré una carta a la ministra o al responsable de la gestió privada , uf! quin lio !
a via revuelta  ganancia de votantes
mira que ficar-se  només amb R  !
dios  el plumero soberanista !
surt una senyoro entrevistada per dir que entre SANT SADURNI i VILAFRANCA  passa alguna cosa, que el tren va sempre més lent , o afuixa la marxa
demagogia , pura
ni  vull saber  si, els de TV3,  contrasten la informació en aquest punt   concret
burda propaganda
 la FUTURA REPÚBLICA,  també continuará essent patrimoni dels cotxes
, com si ho veiés
ADA , ajuda !
 alten 10 min per les nou
el ten del dia arriba puntual

 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada