divendres, 8 d’agost del 2014

MONUMENTS BIKE

 Planet of the Apes ?


NO.  Badalona !
------------------------------------------------------------------
Great  puss in boots ?

No. In my little BIKE
----------------------------------------------------------

Forest wolf ?


No ! Castelldefels

--------------------------------------------------------------
In my  land:
My favorite nun

My favorite grandfather in VENDRELL

The Dwart in my great BIKE ?

Yes ! In Vendrell too.
-------------------------------------------------------------------------------------------
My bike in HUMAN TOWERS ?
Yes, in ALTAFULLA

-----------------------------------------------------------
Com m' agradaria compartir, intercanviar, veure  imatges semblants  de DAMASC, GAZA,, TRÍPOLI, EL CAIRE,KABUL, BEIRUT,BAGDAD, i de les ciutats del KURDISTAN o d' UCRAÏNA  i tants d' altres llocs on  la  bici no fos res més que la més innòcua de les  eines per la pau.
SERÀ POSSIBLE ?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada