dijous, 16 de febrer del 2017

DESPROPÒSITS
em desperto amb aquests
els assumeixo
1
no vaig dir  "sou gegans o nans" segons l' ombra que hagués hagut de projectat  a la pantalla a les vostres esquenes per un potent focos del que disposàvem
hagués estat  un exemple cabal  més mític filosòfic
més CAVERN ícola inclús  A que el  foscament presentat
però no vaig covidar   PLATÓN a la  festa del cinema  d' avui
no cola
2
la teva  máquina de fer cine restaurada
amb tot tot  el potencial  a punt
ínfimamenet aprofitada
ningú no sap que es teva ni com...
res
no et  vaig preguntar
(a tu lègítim amo  )
com és que està  en la trama dels teus somnis

"vas  ignorar
 commm PEER GYNT
això tan esssencial

3
hay más ?
no tan sagnanats
la cabalcada amb cabvall/espasa/ pirata gàlàctica
un portava una de petita artesanal
me la va deixa
i vaig kigar jo li vaig deixar el rotula per projectar una ratlleta
creus que es suficient com despropòsit ?
tu mateix !
vols dir que algú se' n va adonar ?

4
no va quedar una bona peli quadern

reconeix que es el súmum de la idea de la nostra manera de fer  
i afortunadament una idea tan potent
reforçada per algú  el dia abans
va sortir
no prou treballada   ni amb les paraules boniques que li calien

no confonguis despropòsit amb  insatisfació
por el resultado
facido

amén

5
etc

a ver repasa

inici

nus

desenllaç


molt bé algunes coses
en general  molt bé
va ser una festa
una FESTA GROSSA
la vam fer grossa
com aquells autors  que demanen de l' espectador o del lector
que no desaparegui
que sigui actiu 
i que sis plau completi
amb la seva la nostra
pelí
no es un despróposit
perque no estava previst  en aquest sentit
si com latent
en potència
és que som plegats l' hòstia )
amén 
la creeça amb tu  em salva

 que res no tinc per dir que no m' ho disguis tu 
amén
( va ser de les millors  LLAC (a)cunyades  sens dubte si surt ara )
 i acabada la reflexió
 no només la propera la farem més bé o igual de despropositada
sino que demanaré recficació en una segona oportunitat
 medis expressius a mi !







tu ja has surtir





 tu també
però ets imprescindible




 han canviat de cartell ?  que deien aquelles mosses sobre la sang de crist en el
nou ? 


llaurem diferent sempre sobre el mateix ?
no és mai el mateix 

 ...
 la del maniquí en la basura
mejor no la pongo
esa pera otra ocasión
faltan cinco para las nueve
feliz post dia
buen proósito
amén


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada