dilluns, 9 d’octubre del 2017


 

LA NOIA  FENT CUA
a l' oficina de LA CAIXA avui
vol parlar amb tu de l' experiència   del seu cul  diumenge passat
 fent de voluntària a una de les taules

la  confiança
és una  antiga companya de fatigues escolar
fa que utilitzi una forma metafòrica molt usual per descriure
com cantava la TRINCA  fa molts anys
un estat d' incertesa inquietud o angoixa   en la situació   que la noia va viur i volia explicar
no la deixem
només iniciada la frase la teva resposta és immediata:
 vas al caixer a  seguir amb els teus afers
( amb mi no gosa seguir conversa em mira però no tinc cap pista oberta )
ni cas
no ens interessen ni la seva èpica  ni la dimensió dels seus íntims forats

no ha llegit ISLANDIA
a tu no t' agrada
li dius  i no aniràs a la funció

dues preguntes
imaginades a posteriori
què hi feia  aquí  ?
i una pregunta  imaginada per ella (per la cara que ens posava crec que estava com no consternada si com confusa  com necessitada d' alguna caritat  verbal  per part nostra  que no li lliurem  )

"Val la pena haver patit  i exposar tant  si no pasa res  ? "
tan de soroll per no res ?  ( SHAKESPIRITA a arriba
etc
esperen
però la ilusio  està fent cua  a l' oficina bancària

santa inocència  ?
 com es diu  aquesta persona ?
li direm
per entendre´ns
ROBERTA
un nom molt aprop  de la seva realitat vital familiar  
genealogia de botiguers
té el perfil
el tamany del seu  forat inversament proporcional a la sea dimensió intel.lectual ?
o a l' inrevés , no ?
la veritat fa una mica de pena

jo li diria que facin el que facin procuraré que no sigui ni amb el meu cul
ni amb la meva butxaca
amen
i que vingui MARTÍ POL
amb la seva bola de cristal amb  substància poètica
CRÓNICA DE DEMÀ
 p56 -57
 que duri a disbauxa
ara puc desoir  totes les crides

codonys !

recodonys

"em llençaré al precipici ? "

si ho fes  només qui et mana ...

però tú com particular
ho faràs  ?

te la metes por...

sin insultar
a ROBERTA

la balma d' aquest temps 
acull tots els ressons


no em faran bellugar ni un sol cabell
tindré  el ... ben net  ?
com la meva gata

1 comentari:

  1. ROBERTA te dejan con el tuyo al aire
    lo has visto ?
    cuando el suyo siempre lo tienen bien protegido
    como se lo cuidan
    cuantos gatos llepa... necesitan ?

    ResponElimina