diumenge, 22 d’octubre del 2017

L  y S
Ha sido muy agradable coincidir con vosotrs¡ en  MANIFIESTO CONTRA LA ESTAFA DEL REFÈNDUM
Ha esta molt agradable coincidir  amb vosaltres   en els papers 
jo i M hi figurem 
(és ella que m' ha fet veure  en  l' apartat de psicoanàlisi  noms tan importants com els vostres )  )
no he pogut deixar  de  imaginar connectar amb vosaltres  amb  gent compromesa  coneguda en aquests moments i aquí
el pas a l' acte és tot un altre tema
i suposa "internetzar-se"  per trobar aquella  informació que  faciliti la comunicació
avui dia els sistemes disposen d' algunes de de  les nostres dades a dojo
 en aquest cas per la meva banda per fer-ne un bon ús
com esteu ?
què en sabeu del nostre estimat E V ?
 per ell vam coincidir  en l' apartat "agraïments" de la seva tesi doctoral
i com en el manifest de fa unes setmanes allà  són els nostres noms
i del llibre ?  tal i tal

i com diu SHAKESPEARE  al fina d' un CONTE D' HIVERN  ( representem una adptació feta per nosaltres a la B M )
"Anen que tenim moltes preguntes i respostes  que fer-nos d' encà que no ens vam veure

Una de les meves ocupacions  consisteix en fer-me càrrec de l' heretat ametllers i oliveres
al   meu poble
acabada l' ametlla  aviat començarà  el procés de l' oli
com  i on us faig arribar   un tast dels meus productes ?
ja m' ho direu

Una abraçada
Anton




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada