dilluns, 30 d’octubre del 2017


FLAG FUN

Faig foto i pregunto  al portador  d' on és
la coneixes tu ?
la resposta de la persona sobre una determinada pólitica a qui diu conèixer molt bé  me la dóna acompanyada d' un molt contundent insult  em deixa psicològicament KO
ara bé allò que és clau en el tancament de la conversa  com si el símbol dibuixat prengués part és:
-AIXÒ S' HA ACABAT 
No ho  diu per la conversa iniciada  entre l' home de la bici ( que sóc jo ) i ell
això és evident
queda molt clar  qui es vol independitzar i qui no  en al territori que representa



és grega 
ens entem perfectament amb paraules
explica molt bé el que vol

li dic  que porto HOMER en el cor

esta otra
(la del BORRELL  en el primer miting
 hoy es el segundo )
és un lujo que me la pasen sin querer por la cabeza
ente tanta gente no ha sido la única
el contacto de las telas sobre la piel no es nada desagradable  


 le hago saber  al  amigo  en la disculpa que recibo que  me ha caído una estella
jalean la ocurrencia y nos reímos
seguimos la fiesta
 ...
hay una francesa
 no la capto
a pesar de ser grande  y visible
...
me gusta la conversación emotiva con una persona venida expresamente de MADRID
está encantado
no se conformaba  con ver la tele
ha querido estar aquí
le noto entusiasmado comunicativo como queriendo expresar mucho  el ambiente de euforia nos facilita las palabras
las suyas las tengo como música
una de las mías te la repito:
"nos une algo más que esto"
 se lo digo tocando / acariciando con dos dedos la suavidad de la tela/ capa

nos abrazamos
 


 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada