dimecres, 25 d’octubre del 2017

DE VERITAT ET SENTS PERSEGUIT  ?
perseguid/ idos
no em sembla ara una paraula prou justa per reflectir l' estat  d' ànicm que  intentava comunicar
no tens paraules
refereixes tòpics sense arrel amb res de teu
impostura  total

no voldria continuar
m'avorreixo sobemanera amb els teus tòpics
pero si escric ara és pel desfibrilar el regust que em deixa converses amb algú com tu
mires l' estat de les  balconades
i dones la informació
la informació que jo et dóno amb qui la la compartiràs ?
et descrit massa precís l' estat del meu balcó 
en un estat represor fiscalitzador perseguidor de desidents podries ser un delator
( me n' adono que el fet d' haver arribat a pensar això ja es signficatiu
tens caràcter
 i et donarien feina ja que no en tens
blanco pefector per ser captat pe les forces del mal
rates com tu estan acostumades al ferum de les clavegueres

me'n panedeixo
me arrepiento

t' he donat massa informació
no ho faré més

seré estranger en un pais que ja no es meu
mai pensà que passaria tan aviat
JOAN FUSTER  qui és català ?
NURIA AMAT  7 d' agost  el nacionalismo siempre es de derechas  L FALCON

tristeza
Mendoza Eduardo
Mongolia Maruja  Torres

Estamos súper en contra de la
gasolina.
De la sin plomo 97, del
gasóleo extra y del diesel Super Star.
Allí donde esté Mongolia, habrá una
bicicleta; allí donde haya una bicicleta,
habrá dos ruedas.
no está mal el esbozo
publicar las propias merdeces sin ton no son
no como periodista
 sno cmo rata de base
 que circula por las calles  fuera de su inframundo habitual

...
En el encuentro siguiente
divertido hablamos de muchas cosas: ropita amigos olores  enfermedades trabajito le recito balandradas le recuerdo actividades teatrales etc etc
eludimos el tema que dejó pendiente
me guio consciente y algo inconsciente por reflejado  en el primer encuentro
ha sido genial
se habrá dado cuenta ?
creo que no llega a tanta sutileza
parece menos loco que yo
 es decir parece algo normal
normal ?
no me gustaría como paciente no creo que tenga
neurosis de diván
ni dinero para poder asumir   sus propias grietas
le saludaré orillando el rio que nos pasa sin echarlo   y sin lanzarme

NO LE DAMOS MUNICIÓN PARA SENTIRNOS más  PERSEGUIDOS
creo que hemos salvado la posibiidad  de saludarnos en futuros intranscendentes encuentros
 a ver como van las cosas
espero que la corriente no nos atrastre  demasiado lejos

empezado en septiembre
acabado el 26 - O  sale con fecha del 25  dia del segundo encuentro

  
la próxima vez
hablaremos de ropitas ?
las que nos descubren
esas



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada