divendres, 25 de novembre del 2016

25N
ENTENC   el sentit del  que em deies ahir
 
ha calgut tota una sessió de silenci i de  repós 

em desperto i em venen les paraules justes
a partir del que em vas dir
ara podré parlar(  i callar)  de literatura
i  segurament   de moltes altres coses
sense caure en l' estèril
TU/YO  o YO/TU

pocs  en la sessió d' ahir no hi vam  deixar de caure-hi
segurament qui no va badar boca 
i per suposat tu...
al menys ho tenies clar 
 que la cosa no va començar gens bé
i que la guia  no va saber reconduir la una mica explosiva i casi  fatal dinámica generada 
( malgrat no va passar res
  aquet camí no es el que cal seguir )
i ho vas intentar
de trobar millor nord en les teves ben rebudes intervencios

t' escoltaré més
i et diexaré parlar sense fer sortir  cap maleducada excavadora  de les interrupcions per part meva

tota la roba està ja seca 
i no ha calgut fer anar la secadora 
veus com  saps parlar
cuidar la roba 
i l' economia familiar



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada