dimarts, 22 de juliol del 2014

AIDEZ GAZA
AIDEZ MAS MIRÓ  de Mont-roig del Camp  a Tarragona ?
Sí efectivament estem a la masia que Miró va pintar
Hagués preferit que no ho fos. Al costat vaig trobar:
M' agradaria que no us hi trobeu  ja. A mi em va sorprendre: Vaig haver de preguntat allà mateix a  algú que semblava ben informat si efectivament era el lloc mironià i a qui pertany. Em va contesta que a la família.
Escric una nota per l' Ajuntament de Mont.roig.ës aquesta:
Tinc interès de preguntar per l’ estat del Mas Miró, especialment de l' entorn immediat, ja que no fa gaire, finals de primavera, vaig  veure  que hi havia una  deixadesa als voltants que em va sorprendre,  algú allà mateix  em va haver d' informar que efectivament era la Masia del quadre i que la finca pertany a la família, ,puc fer alguna cosa ? em sembla que un lloc tant significatiu  no pot estar així,em va fer mal.  Vaig veure descura i vulnerabilitat en un lloc que és emblemàtic per la població  de Mont-roig i per a tothom.
Com està ara ? De qui depèn ? Puc ajudar en alguna cosa fins i tot de voluntari ?
.......................
 Miró va ajudar quan era necessari. Crec que també ho faria pels que ara estan patint a l' altra banda del nostre mar( el seu famós segell l' imagino blau i vermell com de sang; no ? ) 
Reitero la pregunta Podem ajudar ara a que un lloc com aquest estigui dignament ?  Algú ens ha de contestar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada